Reklamacja produktu zakupionego online
Termin na złożenie reklamacji wynosi 2 lata od momentu dokonania zakupu.
Zarejestruj reklamację
Zarejestruj swoją reklamację klikając przycisk poniżej "Zareklamuj towar".
Pamiętaj o dokładnym opisaniu wady.
Dostarcz do nas reklamowany produkt
Odeślij produkt wraz z wygenerowanym na stronie numerem reklamacji na poniższy adres:
FILIPPO
Galaktyczna 32A
80-299 Gdańsk
lub zanieś osobiście do salonu stacjonarnego Filippo wybierając z listy
sklepów.
Poczekaj na decyzję
O wyniku reklamacji poinformujemy w terminie 14 dni od daty otrzymania produktu.
Najczęstsze pytania
Gdzie znajdę numer zamówienia potrzebny do zarejestrowania reklamacji?
Numer zamówienia znajduje się w temacie wiadomości mailowej potwierdzającej złożenie zamówienia.
Czy do przesyłki muszę dołączyć dowód zakupu?
Nie wymagamy dołączania dowodu zakupu. Do reklamowanego produktu wystarczy dołączyć numer reklamacji wygenerowany na naszej stronie.
Czy mogę odesłać reklamowany produkt przesyłką „za pobraniem”?
Nie mamy możliwości odbioru przesyłek z opcją „za pobraniem”. Prosimy o nadawanie na nasz adres wyłącznie przesyłek opłaconych.