Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Odstąpienie od umowy

Masz możliwość zwrotu produktów 30 dni od momentu odebrania zamówienia.

Adres do zwrotów:
FILIPPO
Galaktyczna 32A
80-299 Gdańsk


Utwórz zwrot

Zarejestruj swój zwrot klikając przycisk poniżej "Zwróć towar".
Jeśli wyślesz paczkę za pomocą kodu do paczkomatu bez użycia etykiety, nie musisz wypełniać papierowego formularza zwrotu.

Wybierz sposób zwrotu

Wybierz produkty z listy i zapakuj przesyłkę.
Wybierz sposób zwrotu.

Sprawdź możliwe sposoby zwrotu

1. Zwrot przez paczkomat Inpost

Otrzymujesz kod i nadajesz paczkę bez etykiety w dowolnym paczkomacie Inpost.
Do przesyłki nie musisz dołączać formularza zwrotu.
Paczka trafi automatycznie do naszego magazynu w Gdańsku.
Od zwracanej kwoty odejmiemy 9,83zł.


2. Wysłanie paczki samodzielnie

Wyślij opłaconą paczkę samodzielnie na adres:

Filippo
Galaktyczna 32a
80-299 Gdańsk


3. Zwrot do naszego salonu

Listę sklepów znajdziesz tutaj.

Zwrot środków

Maksymalny czas może wynieść do 10 dni roboczych, chociaż średni czas to 3 dni.
Zwrot środków otrzymasz tą samą drogą, którą opłacono zamówienie.
Jeśli płaciłeś za pobraniem konieczne jest wpisanie w module zwrotów numeru konta bankowego.

Najczęstsze pytania

Gdzie znajdę kod do paczkomatu, jeżeli zwracam zamówienie przez paczkomat Inpost?

Kod do nadania przesyłki w dowolnym paczkomacie Inpost znajdziesz w wiadomości mailowej od Inpostu lub w aplikacji Inpost.

Czy mogę wymienić produkt na inny rozmiar lub inny model?

W tej sytuacji możesz dokonać zwrotu i złożyć nowe zamówienie na naszej stronie.
Nie przeprowadzamy procedury wymiany.

Chcę zwrócić kilka par obuwia przez paczkomat Inpost.
W jaki sposób przygotować paczkę, aby poprawnie nadać ją w jednej skrytce?

Do jednej skrytki w paczkomacie można włożyć tylko jedną przesyłkę.
Jeśli chcesz zwrócić kilka par obuwia zapakuj je w jedną paczkę (np. umieść wszystkie pary w foliopaku i sklej taśmą).
W jednej skrytce nie można umieścić jednocześnie kilku osobnych przesyłek.

Czy mogę zwrócić produkty zakupione w sklepie stacjonarnym?

Zwrócić można wyłącznie produkty zakupione online.
W przypadku zakupu w salonie stacjonarnym towar można wymienić w tym samym salonie w ciągu 7 dni od daty zakupu.

Otrzymany towar jest uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem.
Jak mogę dokonać zwrotu w tej sytuacji?

Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem 58 300 00 75 lub mailowo pod adresem sklep@filippo.pl.
Nasi konsultanci zaproponują satysfakcjonujące rozwiązanie tej sytuacji.

pixel